OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Miljøtjenesten på Melbu

Cay Tore Carlsen er miljøarbeider på studiested Melbu

Portrett Cay-Tore Carlsen  - Klikk for stort bilde

Cay Tore har telefonnr.: 482 25 225

E-post:  caycar@vgs.nfk.no

Cay Tore har kontor på rom C211

Sandra Morfjord er miljøarbeider på studiested Melbu og har ansvar for miljøkveldene

Portrett Sandra Morfjord - Klikk for stort bilde

Sandra har telefonnr: 908 43536

E-post: sanmor02@vgs.nfk.no

Kantina er åpen to kvelder i uka, fra kl. 16 - 18, tirsdager og torsdager. Maten som serveres er gratis, men det kan også handles fra disken med kort.

Musikkrommet (bandrommet) er åpent tirsdag, onsdag og torsdag. Det ligger i kjelleren under gymsalen, og kan brukes når det er åpent i kantina.

Onsdager er gymsalen er åpen fra 19 - 21, og kan benyttes til fri aktivitet.

Det er elevkantina som er samlingspunktet. Her er det biljard, fotballspill, bordtennis, TV og internett. Tilbudet er åpent for alle elever, uansett studiested.

Alle skoledager:
Du kan benytte vaskemaskin og tørketrommel på skolen. Du kan vaske og tromle så lenge skolen er åpen, både på dagtid og kveldstid. Begge maskinene står i kjelleren under kantina og koster kr. 5,- pr. gang på hver av maskinene.

Vekking:
Vi kan være behjelpelig med vekking fra klokka 6.45 til klokka 7.45, hvis du har behov for det. Ta kontakt med Cay Tore for å skrive under vekkekontrakt.

Ta gjerne kontakt og kom innom kontoret til Cay Tore hvis du trenger noen å snakke med.

Lurer du på noe, har problemer med et eller annet, ønsker å få til en løsning som gjør at du fortsetter på skolen, for eksempel?  Da kan det ofte være smart å komme så tidlig som mulig for samtale, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Besøk oss på vår Facebookside.

Her kan du blant annet få vite hva vi serverer i kantina om kvelden