Miljøtjenesten på Stokmarknes

Tirsdag og torsdag fra kl. 15.30 til kl. 18.00 er det "Åpent hus" i aulaen i bygg C.

Her legges det opp til forskjellige aktiviteter som å se film i auditoriet, brettspill, bruk av fotostudio, osv.

Man kan gjøre lekser, eller bare slappe av og bli kjent med andre elever. Vi serverer mat; pizza, karbonade eller fiskeburger, taco m.m. som vi lager til i fellesskap. Maten som serveres er gratis.

”Åpent hus” er et tilbud for ALLE skolens elever og lærlinger, uansett om man er hybelboer eller fastboende.