Kantiner på Hadsel videregående skole

Kantina på Melbu og Stokmarknes er drevet i egen regi, og har i dag ansatt en fast fagperson på hvert studiested innenfor restaurant og matfag/kokkeyrket.

Kantina er et møtested der alle skal føle seg velkommen, der det er hjerterom og god mat i sosialt fellesskap. Vi lager mat fra alle verdenshjørner.

Kantina har lave priser, da målet er å kunne levere et godt tilbud til studentene.

Vi ønsker at studentene tar eierskap og rydder opp etter seg, slik at vi skal holde det fint og koselig.

Kantina på Stokmarknes:

Kantina er åpent hver dag fra kl. 09.30 - ca. kl. 13.00. Det serveres gratis frokost tre dager i uken (tirsdag, onsdag og  torsdag) kantina tilbyr varm mat flere ganger i uken.
Vi har kalde drikkevarer, påsmurt brødmat og varmretter.

Kantina på Melbu:

• Kantina på Melbu har eget spillrom med biljard, bordtennis og fotballspill
  • Serverer gratis skolefrokost mellom kl. 07.30 - 08.00 tirsdag, onsdag og torsdag
  • Eget frokostskap i kantina.
  • Vi har kalde drikkevarer, påsmurt brødmat og varmretter
  • Kantina har åpent fra kl. 09.30 - 13.45 mandag, tirsdag, onsdag og torsdag
  • Fredagene fra kl. 09.30 til 12.00