Kjære hybelboende elever og foresatte!
Velkommen til Informasjonsmøte til hybelboende elever og foresatte ved Hadsel videregående skole

Studiested Melbu søndag 18. august kl.16.30-17.30
Studiested Stokmarknes søndag 18. august kl. 18.00-19.00

Å flytte inn i egen hybel, kanskje for første gang, er en spennende opplevelse for mange. Denne overgangen kan oppleves både sårbar og litt skremmende, for elever og foresatte.

Nye omgivelser, nye rutiner, nye venner og ny skole - alt dette kan virke overveldende. Men husk dere er ikke alene! Vi på Hadsel vgs kan, vil bidra og hjelpe dere!

Vi ønsker derfor å invitere til et uformelt og åpent informasjonsmøte for elever og foresatte til hybelboere. Møtet vil gi nyttige tips og informasjon, samt være en fin anledning til å se skolen, bli kjent med noen av oss, og komme med spørsmål knyttet til din ungdoms hybeltilværelse og skolegang.

Vi håper så mange som mulig har anledning til å delta, uavhengig av hvor du bor på hybel. Vi ser frem til å møte dere og knytte tidlig kontakt for å sikre en best mulig skolehverdag for din ungdom!

Enkel servering.

Informasjon om skolestart 2024 - Hadsel videregående skole